zaterdag 20 juni 2020

Prairiehondjes


Na een lange tijd zijn mijn vrouw en ik weer naar Diergaarde Blijdorp geweest.
Door het coronavirus was ook deze dierentuin gesloten voor publiek.
Maar vorige week zijn we dan eindelijk weer een keer geweest.
We zagen weer vele leuke dieren, waaronder ook de Prairiehondjes. 
Ze hadden weer een flink aantal kleintjes en dat is toch wel weer erg leuk.
Ik had dan ook best veel foto's van ze gemaakt. 
Vandaar dat ik nu ook maar een complete blogpost van deze grappige dieren heb gemaakt.

Prairiehondje

















Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer!!

40 opmerkingen:

  1. Buenos momentos captados, en estas fotografías. Todas ellas tienen muy buenos detalles, aunque la que más ternura me ha inspirado es la que hace 6.

    Que termines de pasar un buen fin de semana.

    Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I always love seeing the prairie dogs when you post them. Lots of fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marco,
    Prairiehondjes blijven net als stokstaartjes een aantrekkelijk onderwerp. Iedereen vindt ze leuk en fotogeniek. Als fotograaf heb je je duidelijk lekker kunnen uitleven. Bekijkt je vrouw gedurende die tijd de rest van de dierentuin?
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marco,
    Wat een geweldige serie foto's van deze prairiehondjes.
    Het blijft altijd leuk om deze vast te leggen, heerlijk dat jullie weer naar de dierentuin konden, ik denk dat je dit ook wel hebt gemist.
    Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's die je hebt gemaakt.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marco
    jedes Bild bring einen zum schmunzeln, die kleinen sind wirklich ein schönes Fotomotiv
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Marco,

    The Prairie Dogs are so cute! Adorable series of photos! Enjoy your day, have a great new week ahead.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marco.

    Wat zijn ze leuk en mooi.
    Super deze Prairiehondjes.
    Super mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful photoes Marco!they are so cute those little prairie animals :))Glad you are out taking pictures again:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. They are spectacular friend Marco, as always you get better with the photos.
    Congratulations.
    Regards.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Well, lovely photos and interesting to see through your photos the antics of the prairie animal.
    It must be so good to get to the zoo once again Marco.
    Stay safe.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bonitas fotografías le has hecho al perrito de la pradera, Marco. Bien hecho.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Too Damn Cute - Amazing Clarity In These Shots - Well Done

    Cheers

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Как аппетитно жуют, Марко! Замечательные фотографии!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I have never seen such interesting animals. They are so cute and eating so nicely their food. The young mama with her baby is so wonderful, she made me smile.
    These are fantastic photographs!!! I enjoyed them so much!
    Stay safe and healthy.
    A hug.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marco,
    Een geweldig mooie serie van deze schattige beestjes. Je hebt je wel uit kunnen leven. Het is weer van grote klasse!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marco,

    Wat een FANTASTISCHE serie van deze mooie Prairiehondjes,
    ze zien er zo lieflijk uit, bijna aandoenlijk te zien hoe
    ze met hun twee voorpootjes een versnapering oppeuzelen.
    Volgens mij werd je goed in de gaten gehouden als ik die
    oogjes van ze bekijk, haha
    Heel leuk om te bekijken.....

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marco, wat een leuke beestjes en wat leuk dat ze zo de tijd nemen om voor je te poseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful photos of such adorable little animals! Just love them, Marco!
    Hope you're having a wonderful weekend! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Marco, Wat zijn het toch pracht beestjes he.
    Groet kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Piękne, radosne zdjęcia i prześliczne zwierzęta.:)
    Masz bystre oko.
    Pozdrawiam Cię serdecznie z deszczowej Polski.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deliciosas, as fotografias.
    Uma boa semana com muita saúde.
    Um beijo.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marco... I love this... Lovely array of pictures... Happy week

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marco,

    Leuke beestjes zijn het die prairiehondjes. Ik kan me voorstellen dat je daar zomaar uren bij blijft hangen met je camera. Schitterende serie heb je ervan gemaakt, waarvan voor mij de nrs 4 en 6 de toppers zijn. Leuk dat je weer op stap kunt naar jouw hotspots.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Marco,

    I'm glad they opened again. It has been a difficult time. The pictures are beautiful as always.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hej Marco,
    De prairiehondjes zijn zo aandoenlijk. Je hebt er een serie van gemaakt, leuk! Alle foto's zijn even scherp. Soms lijkt het of ik ieder haartje kan zien.
    Fijn hè, om weer op pad te kunnen?
    Als kind woonde ik vlak bij Blijdorp en had ik een abonnement. Ik zeg weleens gekscherend dat ik er ben opgegroeid.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hello Marco
    Thank you for sharing these adorable photographs, what a sweet animal it looks.

    Happy Summer Wishes
    Keep safe and well.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh Marco Marco Marco! These photos are super adorable! All of them! You have a very photogenic model. thank you so much for capturing these images and sharing them to us, what a beautiful day starter for me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Smpáticas fotos Marco. Sabía que le hacías las fotos :))
    Cuídate.
    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. The Prairie dogs are so cute Marco, the youngsters are adorable 💛 Beautifully shown in the series of images here 💙

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi Marco, het zijn grappige beestjes. Ik ben ook lang niet in een dierentuin geweest. Ik hoop in de bouwvakvakantie ook te kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoe schattig is de prairiehond ... zo schattig. Ik ben blij dat je op vakantie bent geweest in de dierentuin en ik mis ook het zien van exotische dieren in de dierentuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Marco, bedankt voor de trouwe bezoekjes aan mijn website. Erg leuk. En dan kwam ik nu maar weer eens een keer terug hier langs. Wat een superleuke fotoserie van de prairiehondjes. Mijn favoriet is die van saampjes, moeder (?) en kind :) Groetjes, Jenny.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hai Marco,

    Lekker dat je jouw favoriete plekken weer kunt bezoeken. Pas als je er niet meer naartoe kunt, weet je pas wat hoe leuk dit soort dingen zijn en hoezeer je het mist. Meteen dan maar een serie van een geweldige soort en je hebt ze weer geweldige weten te platen. Nummer
    4 is een schoonheid. Mooie achtergrond en prachtige scherpte. Foto 6 is voor mij het hoogtepunt van de serie. Zo zal je ze niet vaak meer maken. Ik zou alleen het strootje voor het gezicht van de kleine wegpoetsen.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat fijn dat jullie er weer naar toe konden Marco.
    En wat een mooie modelletjes, pracht foto's die je maakte.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Marco,
    Bedankt voor je reacties op mijn blog.
    Even bij jou langs geweest en wat een schitterend blog heb je met prachtige foto's
    Hier kom ik vaker om te kijken.
    Groet Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Marco, het is een schattige blog. Dat kleintje met zijn moeder/vader, heel erg lief. Fijn dat je er weer op uit kunt nu.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ohw wauw, wauw en nog eens wauw 😍💚😍💚😍💚😍
    Wat een grandioze serie van deze leuke Prairiehondjes! Deze serie is echt fantastisch Marco. De hondjes zelf maar ook de achtergronden, de composities en de mooie portretjes zijn werkelijk helemaal geweldig! Dit vind ik wel zo ontzettend mooi! Echt een heel dik compliment. Je verstaat de kunst om het fotograferen in een dierentuin te laten lijken alsof het in de vrije natuur is. Echt fantastisch!

    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Cute!
    I am glad that you have dedicated an own post to the prairie dogs. They are so sweet!
    Hugs, Traude

    BeantwoordenVerwijderen