woensdag 23 oktober 2024

Diergaarde Blijdorp


Deze keer weer eens een blogpost van Diergaarde Blijdorp in Rotterdam.
Ik was daar met mijn vrouw op 30 Augustus en we hebben weer genoten van vele jonge dieren.
Zoals bijvoorbeeld bij de Bizons en de Kaapse Klipdassen.
Ook heb ik een Poolvosje gefotografeerd. Deze dieren zijn overgekomen uit Oekraine. 
Door de onrust daar in het land heeft Blijdorp een aantal van deze Poolvosjes opgevangen.
Allereerst wil ik foto's laten zien van een Rode Panda. 
Ik vind deze dieren altijd erg grappig en vooral met zo'n uigestoken tongetje. 

Rode Panda






Kaapse Klipdas met drinkend jong


Jong Kaaps Klipdasje

Aziatische Leeuw

Jonge Bizon

Jonge Darwin Nandoe

Ringstaartmaki

Poolvos

Mus

Prairiehondje









Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer!!

1 opmerking:

  1. Gorgeous animals Marco. I love that Red Panda, you have some great photos of it :-D I always love seeing the animals :-D

    BeantwoordenVerwijderen