zondag 25 augustus 2024

Burgers' Zoo


Vandaag wil ik foto's laten zien die ik heb gemaakt in dierentuin Burgers' Zoo in Arnhem.
Door het mooie zomerweer zit ik momenteel toch even wat minder op mijn blog.
Daarom de hoogste tijd om weer wat te laten zien.
Burgers' Zoo is een hele mooie dierentuin. Het park is verdeeld in verschillende thema's. 
Dat zijn, de Bush, de Desert, Safari, de Ocean, de Rimba, de Mangrove en het Park. 
Hiervan vind ik de Bush, Desert en de Mangrove heel erg mooi. Je moet er alleen wel goed tegen de warmte kunnen, want het is daarbinnen bloedheet. Maar ook in de andere gedeeltes van het park is genoeg te zien.

Zwartvoetpinguin




Uilvlinder


Zebra Mozaiekvlinder

Peruaans Doodshoofdaapje

Jacarinagors

Kuifbobwhite

Smaragdduif

Maleise Beer

Jachtluipaard



Breedlipneushoorns



Grant Zebra

Mus

Wenkkrab


Cactussen



Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer!!

33 opmerkingen:

  1. Good morning Marco,
    What a wonderful series of photos you showed us today. Penguins are adorable and so funny, the owl and zebra butterflies are incredibly beautiful. I really like a Kuifbobwhite and Emerald pigeon. And other animals are so interesting! Beautiful photos!!!
    Greetings.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful zoo critters! I love the penguins! All the birds are beautiful. Take care, enjoy your day and have a great week ahead.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a very beautiful series of interesting birds and animals. I was impressed by all of them, especially the Black -footed penguins. They are so spectacular and so cute. Every photo of them made me smile.
    Greetings.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are wonderful photos Marco. I really love the crab :-D Good to see you here. I wish I could say we were having lovely weather in Scotland but it has rained a lot and we haven't really had a summer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hola!! Una gran selección de fotos geniales!! Los pinguinos son graciosos y las mariposas me encanta., Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely series and good photos Marco. I wouldn't like to be close to that crab.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marco,
    Wat een geweldige serie foto's, je hebt gelijk Burgers Zoo is een prachtige dierentuin, ik ben er ook al een paar keer geweest en het is iedere keer weer genieten.
    Foto 17 vind ik in deze serie heel erg leuk dat de Breedlipneushoorns zo kont aan kont staan.
    Ook het jonge musje is schattig.
    Ik wens je een mooie week.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marco.

    Prachtige dieren laat je zien.
    Mooie vlinders.
    Die Werkkrab is heel mooi van kleur.
    De Pinguïns zijn echt super leuk en mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. To capture those close-ups, the essence of the animals, you need to dedicate a lot of love, many hours of work with the camera and a lot of art when taking photos.
    Congratulations, friend Marco.
    Happy week.
    Best regards.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lindíssimos e variados animais neste Zoo.
    Uma boa semana.
    Um beijo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Marco! I love sparrows, I have a lot of them, they are beautiful. This owl butterfly is amazing. Overall, interesting photos from a beautiful zoo. Kind regards.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Preciosos animales de un gran zoológico. me resulta muy sinmpáticos los pingüinos .
    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marco,
    Dat is heel lang geleden dat ik daar was, maar toch weer leuk en mooi om ze nu te zien. Pinguïn zijn bijzondere vogels, de vlinders zijn ook erg mooi, jachtluipaard, Breedlipneushoorns en Maleise beer staan er ook weer mooi op. Het is weer 'n mooie serie geworden.
    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Marco,
    je eerste beelden van de zwartvoetpinquins haalden bij mij direct heel fijne herinneringen boven.Zulke leuke dieren zijn dat toch. Helaas hebben ze het in het wild nu erg moeilijk.
    De zebra mozaïekvlinder is wel een heel mooie; nooit eerder gezien. Die wekkrab is ook bijzonder, en mooi met die paarse kleur. Ik heb weer van alle beelden genoten.

    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful photos from Burgers' Zoo!
    The themed areas sound amazing.
    The animals look stunning.
    I especially love your captures of the butterflies and the Jacarina .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gracias Marco. Con tus estupendas fotos visitamos también los zoos y conocemos nuevas especies. Preciosa la mariposa buho y me gusta la paloma esmeralda.
    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Querido amigo, bellísimas fotografías, algunas muy tiernas.
    Es un placer visitarte.
    Te dejo todo mi cariño y besos

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marco, Wow, die zwartvoet pinguïns zijn echt leuk! schitterende foto's!
    Dan die Uilvlinder, zo gaaf! De zebra mozaiekvlinder vind ik een chique vlinder en je foto daarvan ook heel passend, chapeau! De foto's van het "Wild" zijn natuurlijk weer geweldig, vooral het jachtluipaard, TOP! De foto van het doodshoofdaapje is een hele leuk plaat, die houding met die mooie achtergrond. Heel levendig. De krab is echt heel grappig! goed gelukt ook die foto's . Ik heb genoten van je mooie serie!
    Groetjes en fijn weekend.
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zdjęcia sa jak zawsze piękne! Chyba modele Cie lubią, bo dają się sfotografować.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Marco, jij hebt ook prachtige foto, s gemaakt en zeker die van de Uil vlinder en de wenkkrab. Graag gezien. Gr, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Querido amigo, preciosas fotografías, los pingüinos se ven muy tiernos. me encanto esta vuelta por el zoo
    Abrazos y te dejo un beso, que tengas un feliz día

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marco,

    Je hebt een mooie serie bij elkaar gesprokkeld in Burgers Zoo. Ik vind het ook een prachtig dierenpark, maar ben er al even niet meer geweest. Heel mooi die tropische vlinders en je hebt er mooie platen geschoten van die exotische vogels. Het jachtluipaard springt er wel uit, die wilde katten is toch wel jouw specialiteit, maar de wenkkrab vind ik dit keer de mooiste.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Marco,
    Fantastic selection of photos 👏 I especially liked the photo of the Monkey.
    Happy September!
    Many greetings
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marco,
    ik heb weer genoten van je mooie foto's ga zo door,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marco,
    Het lukt je iedere keer weer om een mooie serie te maken van het leven in een dierentuin. Om de een of andere reden hoort Burgers Zoo niet bij mijn favoriete dierentuinen, hoewel er genoeg moois te zien is. Deze keer vind ik het jachtluipaard, de neushoorns en de wenkkrab het meest aansprekend.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hello Marco
    Many thanks for sharing these lovely photographs.
    What a good variety of animals you've shown here.

    Sending my good wishes for the month of September.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Marco, Ypu always manage to get great photos from a animal park. That is surely not easy. Great "report" and a beautiful series !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marco.Beautiful pictures as always!!! Regards

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hello Marco
    It seems the comment I left a few days ago has disappeared???
    I enjoyed seeing your lovely photographs, such a good variety of animals.

    Enjoy September.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Querido amigo, entre a saludarte y desearte que tengas un hermoso día.
    Te dejo mi cariño y un beso

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hai Marco,

    Gave foto's van die krab zeg. Nou niet bepaald een diersoort die je veel tegen komt in een dierentuin. Nou ben ik tijdens mijn vakantie in twee dierenparken geweest. Beekse Bergen en Gaia Zoo. Het valt nog niet mee om een beetje aardige foto te maken in zo'n park en als ik dan naar jouw blogs kijk, dan lijkt het allemaal zo simpel. Je hebt er een uitstekend oog voor in ieder geval en je foto's mogen er wederom weer wezen. Knap werk.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Querido amigo, te deseo un precioso día.
    Abrazos y besitos

    BeantwoordenVerwijderen