vrijdag 22 maart 2024

Safaripark Beekse Bergen


Dit zijn weer foto's die ik gemaakt heb in Safaripark Beekse Bergen.
Ze zijn nog van September vorig jaar.
Ik heb toen verschillende dieren gefotografeerd, waaronder ook een aantal Afrikaanse Olifanten.
De Olifanten hebben een enorm groot en mooi nieuw buitenverblijf gekregen. 
Ook zijn er ondertussen al 3 jonge olifantjes geboren. Maar die laat ik zo spoedig mogelijk een andere keer zien.
Als eerste wil ik nu beginnen met een Brazzameerkat.

Brazzameerkat


Rode Panda

Ringstaartmaki

Chimpansee

Nijlkrokodil

Roodborstje

Stokstaartjes





Jong Stokstaartje

Afrikaanse Olifanten












Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer!!

25 opmerkingen:

  1. Marco, these photos are incredible!
    The animals look so vibrant and alive!
    I especially love the meerkats.

    Happy Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful photos of the animals Marco and I must say I've never seen a photo of that first monkey before.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marco,
    immer eine Freude deine Bilder zu betrachten, sehr schön.
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marco,
    Geweldige foto's zijn dit weer, de Brazzameerkat heb ik nooit eerder gezien.
    Ook heel schattig zijn stokstaartje met de kleintjes er bij.
    Ik heb weer genoten van je foto's.
    Ik wens je een goed weeeknd.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marco.

    Prachtige dieren laat je zien.
    Ik houd van de Olifanten.
    Mooie foto's.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Marco,
    What a great variety of animals, your photos are always wonderful.
    The Brazzameerkat is new to me. Take care, have a great day and happy weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je laat alle dieren weer heel mooi zien Marco.
    Mooi ook de olifanten, ben benieuwd naar de foto's kleintjes.
    Dit is weer genieten.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marco je had er zo te zien dan ook prachtig weer voor ,dat straalt er vanaf het zijn stuk voor stuk prachtige opnames.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Buen acercamiento de esos animales. La boca abierta del cocodrilo, impresiona bastante.
    Feliz fin de semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marco, these are amazing photos of animals and Robin. Brazzameerkat is a very handsome with an orange cup over his eyes. Red Panda seems to be very interested in something and the elephants are simply magnificent.
    Greetings from Utah.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marco, Wat is die Brazzameerkat een mooi beest!!! Schitterend op de foto gezet!
    Natuurlijk de ringstaartmaki supermooi en de stokstaartjes ook prachtig. De serie van de olifanten is helemaal top! . Ik ben benieuwd naar je foto's van de jonge olifanten.
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Marco,
    Fantastic animals, magnificent captures.
    The 4th photo of the Lemur is incredible!!!
    Many greetings
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I like them a lot, there are animals that I honestly know through your blog, through your camera.
    Thanks for sharing.
    Best regards.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer fraai werk Marco. De stokstaartjes hebben je heel afwisselende maar ook hele knappe platen opgeleverd. De meerkat is volkomen anders dan de groene meerkat (vervet monkey), maar wel wel bijzonder getekend. Olifanten doen het vaak goed. Een leuk detail vind ik de olifant met een krulstaart zoals een varken heeft (laatste plaat).
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marco,

    Wat een apart beest zeg die Brazzameerkat, ik heb hem nog nooit gezien en ik had er ook nog nooit van gehoord. Mooie blik van de maki en de afwijkende foto's van de stokstaartjes vind ik zeer geslaagd, vooral nr. 10 zo tussen de vegetatie door gefotografeerd. En ook nog een vogel in het wild, de roodborst, kunnen fotograferen. Mooie serie ook van de Afrikaanse olifanten, die zul je ongetwijfeld binnenkort in hun nieuwe verblijf gaan zien.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  16. The photographs are great (sad to see them in captivity)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Muy buena serie de fotografías, Marco, mostrándonos la belleza de esos animales, con muy buena calidad de imagen.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Me gustan todas. Más el brazzmeerkat. Me parece muy simpático.
    Buena noche Marco.
    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello Marco
    Many thanks for sharing another lovely collection of photographs.
    What a great mix of animals.

    I hope you are having a good week, early Happy Easter wishes.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is the firts time i visit your blog and find an interesting post with Beautiful shot. There are so many animal that i can see in zoo...except lemur. Lemur make me remember the animation movie 'Madagaskar' with staring by King Julien. Greetings...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Eigenlijk vind ik ze allemaal leuk :-))
    Ik wens jou en je dierbaren een vrolijk Pasen.
    Een knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Marco, Happy Easter to you and your family.
    Take care, enjoy your day and have a great new week!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zijn die stokstaartjes toch leuk, daar zou ik een blog mee kunnen vullen. Samen met de ringstaartmaki mijn favoriete dieren in deze blog....en de rode panda...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Very beautiful photos Marco, i like red panda that look like fox...
    they are healthy and fun in their habitat....greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hola Marco, gracias ppor tu visita. Impresionantes las fotografías tomadas en el safari, los elefantes y los pandas.
    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen