zondag 19 november 2023

Safaripark Beekse Bergen


Na een iets te lange blogpauze wil ik met veel plezier weer beginnen met het plaatsen van foto's.
Want uiteraard zijn mijn vrouw en ik regelmatig naar diverse dierentuinen geweest en daarbij mocht mijn camera natuurlijk niet ontbreken. Echter door ook andere hobby's en bezigheden ontbrak mij de tijd om al mijn gemaakte foto's uit te zoeken en te plaatsen. 
Ook heb ik er weer een kleinzoon bij gekregen, wat ik natuurlijk super leuk vind.
Om alles een beetje op volgorde te houden, begin ik dus met deze reeks uit Safaripark Beekse Bergen.

Gorilla





Ringstaartmaki


Rode Vari

Secretarisvogel

Sitatoenga

Stokstaartje


Steppevos


Nijlkrokodil



Gevlekte Hyena's

Afrikaanse Olifanten

Breedlip Neushoorn

Nijlpaard





Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer!!

25 opmerkingen:

  1. Hello friend Marco, I'm glad to see you here again, I hope you're well, my congratulations for the new grandson, they are the ones who give us life and give us those injections of energy that we need.
    We hope to enjoy your great photographs again.
    Happy return.
    Best regards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marco,
    Wat leuk dat je weer terug bent in blogland, ik heb je foto's gemist.
    Dit zijn ook weer geweldige foto's geworden.
    Nog gefeliciteerd met je kleinzoon.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welcome back Marco! It is great to see a new post from you! I love seeing all your zoo critters, amazing photos. Congrats on your new grandson! Have a great day and happy new week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja też z radością obejrzałam Twój fotoreportaż. Pokazuj zdjęcia, zawsze miło się ogląda dobre przyrodnicze fotografie. Trochę egzotyki - uwielbiam. Goryl doskonały!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welcome back Marco! It's great that you are going to blog again. I missed you. I really like the Gorilla and the way you captured its behavior. Hippopotamus made smile, it's so cute. Fantastic moments and photos!
    Greetings from Utah.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amigo, te felicito por tan bellas fotografías.
    Un placer visitarte.
    Cariños

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welcome back Marco, you have been missed. The photos are beautiful and I do like the elephants and gorillas..
    Congratulations on the new born grandson.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marco.
    Ten eerste wil ik je feliciteren met de geboorten van je kleinzoon.
    Heb wel je blog gemist en dacht zou er wat aan de hand zijn.
    Maar je hebt weer schitterende foto's gemaakt, de Gorilla steelt mijn hart, maar ik heb weer genoten van deze blog.
    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben blij dat je weer terug bent in blogland.
    Allereerst mijn hartelijke gelukwensen met uw nieuwste kleinkind. Het is een grote vreugde.
    Je hebt mooie foto's uitgekozen. Hartelijk dank.
    Viola wenst jou en de jouwen een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marco.

    Fijn je weer te zien met de mooie foto's.
    Was genieten van al die mooie dieren die je laat zien.

    Gefeliciteerd met je kleinzoon, geniet ervan.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bienvenido Marco. Primero felicidades por el nuevo nieto. Me gustan el lémur y el pájaro secretario. Siempre gusta ver tus fotos.
    Buena semana.
    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. El gorila parece que esté posando, para tu cámara.
    Que tengas una buena semana. Me alegro de ver una nueva publicación tuya.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello Marco
    Lovely to see you blogging again.
    Many congratulations on the arrival of your Grandson :)

    A wonderful collection of photographs, I enjoyed seeing all of them.
    Take care, my good wishes.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Marco!!! Nice to see again...Very beautiful pictures... Take care

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marco.
    Allereerst gefeliciteerd met je kleinzoon, geniet er maar lekker van.
    Wat fijn weer foto's van je te zien.
    Prachtige opnamen heb je gemaakt.
    De gorilla spreekt mij het meeste aan, imposant dier is dat ook.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Marco wat een heerlijke serie weer maar de laatste drie foto,s van het nijlpaard vind ik toppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bonjour Marco.
    Ton absence n'était pas la raison de gros problème. Je me suis un peu inquiétée.
    Très belle série de portraits. Le gorille est impressionnant.
    Bises

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marco !!!
    Wat heerlijk dat je weer tijd vrij maakt voor een blog!
    Ik heb je wel gemist en ben blij wat van je te horen en te zien,
    Gefeliciteerd met je nieuwste kleinkind !
    Je foto's van de dierentuin zijn weer van grote klasse,
    ik heb er van genoten!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marco,
    Leuk dat je weer aan het bloggen bent gegaan. Nu je weer een kleinzoon hebt gekregen, waarmee ik je uiteraard feliciteer, kan het natuurlijk niet anders dan dat je begint met platen van een zilverrug. Hoe trots kan je zijn!
    De andere platen geven weer een fraaie indruk van de - vooral Afrikaanse - dierenwereld. De steppevos heb ik voor het eerst gezien in Zie-Zoo in Volkel, een dierenpark dat je waarschijnlijk wel kent.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Marco,
    Mooie platen heb je gepost, leuk dat je weer wat laat zien.
    Gefeliciteerd met je kleinzoon.
    Groet Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Interesting photographs of all these savage animals inside this safari park. Photographs made with high quality, nice colors, and showing us the life of the animals in this área.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hooi Marco
    mooie foto's als vanouds en nog gefeliciteerd met je kleinzoon,
    groetjes Herman

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marco
    Welkom terug in blogland. Tja, soms ontbreekt de tijd, of de inspiratie. Je hebt weer een mooie serie neergezet, aan de vacht van de steppenvos te zien van afgelopen zomer. De ringstaartmakie en stokstaartjes vind ik het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Marco,

    Welkom terug en gefeliciteerd met je kleinkind. Je foto's zijn weer als vanouds, prachtig die zilverrug in diverse houdingen, zeer imponerend. Je maakte bij de secretarisvogel prima gebruik van het harde licht, mooi zo die schaduw van z'n kuif op het verenkleed.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Marco,
    A brilliant selection of photos.
    What a beautiful and imposing Gorilla
    Congratulations on your new grandson.
    Greetings

    BeantwoordenVerwijderen