maandag 26 september 2022

Safaripark Beekse Bergen


Vandaag wil ik weer eens foto's laten zien van dieren uit Safaripark Beekse Bergen.
Ik wil nu toch even tijd vrij maken om een blogpost te maken, want de tijd gaat zo snel voorbij.
Want met het mooie weer van deze zomer wil je natuurlijk ook lekker buiten zijn en genieten.
Deze foto's zijn niet allemaal op dezelfde dag genomen.

Okapi

Maraboe

Rode Vari


Ringstaartmaki


Nimmerzat

Canadese Ganzen

Jonge Grevy Zebra


Gorilla

Nijlkrokodil

Afrikaanse Leeuw

Nubische Giraffe




Kaapse Buffels





Jonge Kaapse Buffel
Dit jonge mannetje is geboren op 14-03-2022

Zwarte Neushoorn
Pas op!! Ik plas achteruit!!

Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer!!

33 opmerkingen:

  1. geweldig Marco wat is dit weer mooi ,ik heb een vraag ga jij met je eigen auto het park in ?of ga je in een landrover ofzo en rij je dan in colonne een bepaalde route??en zoiets duurt een paar uur??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een mooie serie, de ringstaartmaki's en de jonge zebra stelen de show in deze blog. Groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Impressive collection of photos friend Marco, all, absolutely all fantastic, made with mastery and you can see the passion for animals.
    Thank you so much for sharing them.
    Best regards.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Están muy bien fotografiados todos. Excelente reportaje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous selection of photos of the animals, loved them all.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marco,
    Leuk dat je weer in het safariepark bent geweest.
    Je hebt er weer prachtige foto's kunnen maken, geweldig die bijna paring van de kaapse buffels, dat hebben wij toen een keer gezien van de breedlipneushoorn.
    Ik heb weer genoten van je foto's.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You again have a fabulous collection of animals and birds! Beautiful photographs and so interesting to look at. I have never seen Cape Buffalos, they are powerful! It was nice to see them mating. Marco, I enjoyed these photos very much!
    All the best to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bravo pour la lumière des deux premiers portraits, c'est sublime Marco.
    Le Maki catta a faim ? la mangeoire lui plait ;-)
    Le zèbre est joli avec sa couleur un peu rousse.
    Belle série Marco.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marco,

    Mooie impressie weer van de Beekse Bergen. Vorige week was ik sinds hele lange tijd ook weer eens een dagje in de Beekse Bergen en het zal je dan ook niet verbazen dat ik dieren die je hier laat zien me bekend voorkomen en ook de plekjes herken waar ze zitten. Ik had geen camera meegenomen omdat ik daarvoor geen geschikte zoomlens heb en ook niet de hele dag wilde sjouwen. Daarom wat telefoonfoto's gemaakt maar die halen het natuurlijk lang niet bij deze platen. Ik heb de meesten dan ook al weer gewist. Ik heb wel gezien hoe lastig het soms is om daar goede opnames te maken vooral omdat het licht vaak van de verkeerde kant komt en heb daarom des te meer respect hoe jij dat iedere keer flikt.
    Door een stel onverlaten kwam het park deze week wat vervelend in het nieuws.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Marco,
    You always surprise me with your images. They are incredible.
    I hope you are well and have had a happy summer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantástico reportaje, todas las fotos son extraordinarias. Enhorabuena Marco, un fuerte abrazo desde el norte de España.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marco.

    Prachtige dieren en mooie foto's.
    Mooi die Buffels.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marco
    je hebt weer mooie foto's gemaakt van ui de Beekse bergen ik heb er van genoten,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marco,
    Prachtige serie foto's heb je gemaakt van de verschillende dieren in de Beekse Bergen. Vooral de foto's van de Nijlkrokodil en de Afrikaanse leeuw vind ik erg mooi.

    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your nature photos are masterful!! Well done Marco...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Marco,
    heb weer lekker even met je mee gewandeld door het Safaripark.
    Mooie beelden, zoals eigenlijk altijd.

    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marco,
    Blij dat je weer wat tijd vrij kon maken om een paar foto's te plaatsen op je blog.
    Ik zit er van te genieten en moet lachen om die Kaapse buffels. Mooi moment had je daar te pakken! Je openingsfoto van de Okapi is gelijk al een heerlijke plaat. mooi dat licht. De Rode Vari vind ik zo'n apart beest daar blijf ik naar kijken.. Prachtige serie!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bellas fotografías, Marco, con una gran calidad de definición.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Estupendas fotos y una gran selección Marco. Me gustan la jirafa y la cebra.
    Buen fin de semana.
    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marko,
    Als BB niet naast je deur ligt is een rondje door het safaripark onder jouw leiding een prima alternatief. In ieder geval laat je weer fraaie opnemen zien, waar je - zoals Ad al zegt - heel wat tijd ingestoken moet hebben. Aansprekende foto's maken in een dierentuin is niet zo simpel. Je was in ieder geval de juiste persoon op de juiste plaats bij de buffels en de neushoorn! In zijn algemeenheid weer een serie die alleszins het bekijken waard is.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fantastic series of photos, Marco.
    Thank you so much for sharing them.

    Have a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Marco
    immer wenn ich die Tierparkfotos bei dir anschaue, hast du top Wetter und gutes Licht, bei mir ist es immer anders..;-)) schöne Fotos
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello Marco
    Thank you for sharing these lovely photographs.
    I enjoyed seeing them all.

    Happy October wishes.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Magnífica reportagem fotográfica. Obrigada por partilhar.
    Uma boa semana com muita saúde.
    Um beijo.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hai Marco,

    Dat gaat snel bij die buffels zeg. Op het ene plaatje de paring en het volgende al een groot kalf hahahaha. Geweldig dat je die paring vast kon leggen natuurlijk. Een klein beetje een kwestie van geluk, maar hoe meer uren je maakt hoe groter de kans op bijzondere foto's natuurlijk. Mooi ook de foto van de jonge zebra, maar die plaat van de drinkende giraffe is er echt zo eentje die je graag wilt maken. Heel fijn doorkijkje en het is net of je deze op de savanne hebt gemaakt. Mooi werk.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De foto's zijn prachtig. Een enkele ontspanning als ik ernaar kijk... en ik heb ook nog eens op de website van het park gekeken :-)) Bedankt Marko; ook voor het ondertitelen van je foto's - ik wil echt weten welk dier ik zie als ik het niet zeker weet :-))) Bedankt.
    Veel hartelijke groeten aan jou... en ik kijk nu al uit naar je volgende serie.
    Ik wens je een heerlijke herfsttijd... het is zo mooi buiten :-))) Hug

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Marco,
    Wonderful selection of animals. I especially loved seeing the Red Vari, what an interesting and beautiful animal, I don't think I've ever seen it.
    All the photos are fantastic!
    Hugs and all the best

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hello Marco,
    Beautiful collection of animals. I really like the storks? The zebras are cool critters.
    Great series of photos. Take care, enjoy your day, have a great new week!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Genial tu colección de fotos!! El mundo animal es fascinante. Un abrazo grande

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Excelente reportaje fotografico, me gustan mucho todas las imagenes,enhorabuena,saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gdyby nie te ogrodzenia, można pomyśleć, że to w naturze. Udany fotoreportaż.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Muy lindas fotos, el rinoceronte me llamó mucho la atención. Que sigas teniendo una buena semana!

    BeantwoordenVerwijderen