dinsdag 1 mei 2018

Diergaarde Blijdorp


Vandaag wil ik een serie foto's laten zien die ik kort geleden heb gemaakt in Diergaarde Blijdorp.
Allereerst deze Bengaalse Oehoe.
Een prachtige vogel die je nu in zijn nieuwe verblijf veel beter kunt zien
Verder heb ik ook een jonge Witkruin Mangabey kunnen fotograferen, want ook die is pas verhuisd.

Bengaalse Oehoe






Jonge Witkruin Mangabey


Helmbasilisk


Reuzenchuckwalla

Prairiehondje


Vosmangoest

Aziatische Leeuw

Prins Alfredhert

Okapi

Giraffe

Vicuna



Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer!!

40 opmerkingen:

  1. Hallo Marco
    Zoobesuche machen immer Spaß
    der Uhu ist super.. ich habe immer Probleme mit dem Drahtgeflecht an den Gehegen da kommt mein Focus durcheinander
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just lovely photos.
    Love monkeys and owls do fascinate me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You take the BEST animal pictures... Loving the owl and monkeys-- and then I saw the iguana! Wow! All of them are fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marco.

    Schitterende foto's heb je gemaakt van de al even mooie en leuke dieren.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt. Blijdorp blijft een mooie dierentuin.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marco,
    Je laat weer een super mooie serie zien.
    Dat kleien aapje is echt schattig om te zien.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marco.
    Wat heb je weer een mooie serie gemaakt in Blijdorp.
    De uil is erg mooi maar de groene Helmbasilisk is helemaal super.
    Zo mooi van kleur en scherpte.
    Ook de andere foto´s zijn mooi om te zien.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Una serie de imágenes increíble, Marco. Los colores del camaleón me han parecido impresionantes. Un saludo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marco, de foto's zijn weer stijlvol, Hier krijg je natuurlijk nooit genoeg van.
    groet kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marco,

    Dat is een vruchtbaar bezoekje geweest in Blijdorp, het is elke
    keer weer smullen om jou prachtige serie foto's te bekijken.
    De Bengaalse Oehoe is echt fantastisch mooi, kijk die mis ik nu
    nog tussen al mijn ransuil bezoekers, hihi
    Ook de Helmbasiliks vind ik prachtig, die kleuren wow!!!

    Wat lief dat kleine aapje, ontroerend om te zien.
    Wens je een fijne week verder en gelukkig voorspellen ze weer
    wat warmer weer, heerlijk.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You took fabulous pictures again, dear Marco! Thank you for taking us with you to the zoo. I enjoyed my visit very much. :)
    Kind regards,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig zo'n dierentuin in de buurt. Mooie serie, de oehoe is schitterend. Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige fotos. Mooie dierentuin in Blijdorp. Jammer dat de honden niet mee mogen, kom ik er ook niet zo snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marko,
    De oehoe is een schitterende vogel zoals je laat zien. De helmbasilisk heb ik ooit in het wild gezien. Het is spectaculair hoe ze over het water kunnen rennen. Je besluit met een fraaie serie knappe koppen.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Estupendas fotos, me encanta el buho y el mono.
    Un abrazo, Marco.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Marco,
    Zo vertederend, dat jonge aapje; heb je "lief" op de plaat gezet.
    De serie van de oehoe is top. De helmbasiliek is een bijzonder dier, de kop zo vind ik al imposant.

    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. You did it again, Marco! What an impressive collection!
    Warmly, Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Another collection of wonderful photographs.
    Rotterdam Zoo has a good selection of animals.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marco,

    het is toch altijd weer genieten bij jou als ik je dierenfoto's zie.
    Altijd prachtige platen, grandioze kleuren en schitterende details.
    Ik ben gek op uilen dus alleen met deze platen van de oehoe was ik al in mijn sas. De dieren die je daarna hebt neergezet zijn ook weer geweldig mooi en scherp geplaat.
    Mijn complimenten.

    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige selectie Marco. We genieten altijd van je foto's. De uil is een wonder
    Ik wens je een goed weekend, vriend.
    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Piękne ujęcia i zdjęcia!, pozdrawiam:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Какие чудесные портреты, Марко! Даже не знаю, какой выбрать: хамелеон потрясающий, а любимый жираф вне конкуренции!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Suloiset kuvat suloisista eläimistä <3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ihania eläimiä <3

    Terveiset Suomesta ! - Maija -

    http://myrskymaijanblogi.blogspot.fi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Marco
    What amazing photos, all of them are wonderful but the ones I liked the most were the third of the Bengal Eagle Owl and the photos of Helm Basilisk.
    Hugs
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O Zoo de Rotterdam tem magníficas espécies que você fotografa muito bem.
    Uma boa semana.
    Um beijo.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi, dearest Marco, wonderful! I am especially happy about the photo of the eagle owl, because we have just visited the birds of prey show, as you know. But also your other animal portraits are great again!
    Hugs, Traude

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marco
    wat een mooie gevarieerde serie is dit erg mooi.
    jammer dat ik je niet goed kan volgen ik zie niet op mijn blog wanneer je iets geplaatst hebt groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige serie Marco. Dat jonge aapje is fantastisch. De rest is prachtig gefotografeerd, zeker de oehoe, maar dat aapje is wel heel vertederend en dan vooral de eerste foto. Superplaat.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Preciosas fotos por elegir aunque todas son muy buenas me han gustado mucho más del hijo y he sentido ternura por el león que ya se vé muy viejito.
    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Tolle Bilder von den Tieren.

    Noke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi Marco!!! gorgeous pictures. All perfectly photographed..
    Cheers

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Bonita serie de animales, muy bien fotografiados y con mucha calidad.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie serie heb je gemaakt en dieuil zijn kop lijkt net op boomschors knap werk Marco lieve groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig al die dieren. Vooral de uil vind ik heel mooi. En het aapje. 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Marco,
    Mooie serie is dit weer! Voor mij heel bekende dieren en omgeving ☺ Van het Prins Alfred hert heb ik al een tijdje geen goede foto's kunnen maken. Ik vind de witkruinmangabeys altijd heel erg leuk, fijn voor ze dat ze nu een mooi buitenverblijf hebben. Groetjes van Jenny.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Marco,
    Wat een prachtige serie foto's van diverse zoogdieren! De witkruin is natuurlijk ook nog eens schattig om te zien.
    De uil is zeer indrukwekkend, wat een suoer gaaf beest! De knalgroene Helmbasilisk is een mooie afwisseling in kleur en bovendien een heel mooi beest!
    Leuk hoor, ik heb er weer van genoten!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Najbardziej ujęły mnie pierwsze zdjęcia, ale wszystkie są ciekawe i piękne. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtig. Wij zijn niet overal geweest. Wil het nog een keer gaan alleen.

    BeantwoordenVerwijderen