zondag 8 juli 2012

Nederlandse Veteranendag 2012


Dit keer eens hele andere foto's dan dat ik normaal op mijn blog plaats.
Op Zaterdag 30 Juni was namelijk de Veteranendag in Den Haag. Op deze dag werden alle oud strijders geëerd voor hun bewezen diensten. Zo waren er tijdens het defilé zo'n 3000 marcherende militairen van verschillende eenheden te bewonderen. Ook waren er op het Malieveld diverse activiteiten en waren er optredens van diverse artiesten onder begeleiding van verschillende militaire orkesten. Het was een mooie en vooral indrukwekkende dag!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
Ook Minister President Mark Rutte was aanwezig en nam uitgebreid de tijd om een praatje te maken met de mensen.
 
Minister President Mark Rutte
 
Bedankt voor de reacties op mijn vorige foto's!!

22 opmerkingen:

  1. This is a wonderful series of images, Marco.
    Wishing you a wonderful beginning to your week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bijzonder mooie serie Marco met fraaie close-up's.....prima gedaan !

    groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, Marco. Zo te zien was het ook nog redelijk weer. Die foto's met de pelotons hebben wat imposants, vind ik. Indrukwekkend ook. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joop....

    Dit is idd eens iets heel anders van jou hand dan
    we normaal gewent zijn van jou, maar niet minder mooi hoor..
    in mei volg ik zulke dingen ook altijd met belangstelling, omdat ik vind dat we dat nooit mogen vergeten, wat andere mannen, militairen voor ons gedaan hebben!!
    je hebt het prima in beeld gebracht, ik vind vooral de close-ups van de oud militairen heel mooi...prima in beeld gebracht...
    Mooie scherpte foto...prima serie, complimenten

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You got some great close ups from the event. That's not always easy to do in a crowd full of people. Nice going!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kleurrijk, en heel bijzonder is toch de Veteranendag.
    Erge mooie opnaamens heb je er van gemaakt.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marco, je brengt de Veteranendag mooi in beeld!
    Zal best indrukwekkend geweest zijn, je foto`s geven het goed weer.
    Petje af voor deze serie!
    Ik wilde iets zeggen over de meneer op de laatste foto maar doe het toch maar niet hà hà!

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel wat anders , maar niet minder mooi.
    Prachtige serie heb je er van gemaakt.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marco
    helden van het verleden.
    mooie foto's en mooi in beeld gebracht.
    alleen die laatste foto waar die man een lach heeft van oor naar oor vind ik wat minder. Ha,Ha,
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie foto's, ik hou wel van parades. Ik zag de helicopters van bij mij thuis.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Photo well composed and good personage.
    Well done. Very ingenious!

    Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is inderdaad heel wat anders Marco, maar niet minder mooi. Het zal inderdaad een heel imposant gezicht geweest zijn om 3000 marcherende militairen voorbij te zien komen. Ik vind het op de foto al imposant dus kan je nagaan wat het geweest moet zijn als je er zelf bij bent.

    Heel leuk blog en werkelijk hele mooie foto's.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I am very impressed with these wonderful photographs, Marco! Great job capturing the pageantry of the event. These terrific photographs belong in a magazine or newspaper!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ♡♡♡ ♡♡♡
    Boa noiteeeeeeeeee!!!
    Beijinhos.
    Brasil
    ♡♡♡ ♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke reportage van een Veteranendag in Den Haag. Ik zelf ben er nog nooit naartoe geweest, ondanks dat het dichtbij is voor me. Je hebt er in ieder geval kwaliteitsfoto's van weten te maken met een goed gekozen compositie.

    Gr,

    REmco

    BeantwoordenVerwijderen
  16. It´s a mens world... Beautiful photos, Marco. I send you a little sunshine.
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dzień ten był z pewnością miły przede wszystkim dla weteranów, ale i dla oglądających też był ciekawym wydarzeniem. Pozdrawiam.
    Deze dag was zeker een mooi speciaal voor de veteranen, maar voor de kijkers was ook een interessante gebeurtenis. Yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Men, men, men....MARCH!!:) Great sequence of pics to represent the event!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I have a soft heart for a man in uniform. My father was in the U.S. Air Force. I especially smile with the older gentlemen. Have a great week.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Marco, greetings from Montreal, Canada. Your photos are really nice! Great blog!

    BeantwoordenVerwijderen