donderdag 15 augustus 2019

Ouwehands Dierenpark


Vorige keer heb ik al mijn Nevelpanter foto's uit Ouwehands Dierenpark laten zien.
Nu wil ik wat andere dieren laten zien die ik daar toen die dag ook heb gefotografeerd.
Dit park heeft veel bekendheid gekregen door het Berenbos en de Reuzenpanda's.
Vaak liggen deze Panda's wat te luieren in hun binnenverblijf of vullen hun buik met bamboe.
Dit was aan het begin van de middag dus ook het geval.
Maar toen we wat later nog een keer gingen kijken, heb ik één van de twee buiten gezien.

Reuzenpanda




Reuzenpanda in het binnenverblijf

Mandril




Hieronder 2 foto's van een Orang Oetan.
Deze dieren kunnen hier via touwen en platforms zo buiten hun verblijf komen.
Best grappig om te zien zo boven je hoofd.

Orang Oetan


Afrikaanse Witte Leeuw

En maar gapen...!!



Kleine Panda

Alpaca

Wrattenzwijn met haar jongen

Humboldt Pinguin

Zeehonden




Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer!!

32 opmerkingen:

  1. Hallo Marco,
    Wat weer een prachtige serie foto's laat je zien.
    Echt heel gaaf zo die panda.
    De Mandrilaaap is ook super, net als de zeehonden, die liggen mooi zo voor je te poseren.
    Ik heb van je blog genoten.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Marco, je hebt er weer een mooie en boeiende serie van gemaakt.
    Groet Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer prachtig. Mooi zo die lekker relaxt zittende Reuzenpanda, fijn dat hij nog even buiten kwam.
    De Orang Oetans in klimactie vind ik ook mooi en natuurlijk de altijd prachtige imposante leeuwen, wow!

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele reactie weer weg grmpfh.......

    Maar ik zei dus: Ook dit is weer een prachtige post. Van je nevelpantertjes genoot ik al zo maar deze mogen er ook zijn. Die panda's zijn echt heel leuk maar die mandrillen heb je echt onwijs mooi gefotografeerd. Scherp, helder en met prachtige details.
    Uiteraard zijn ook je foto's daaronder ook weer pareltjes waarbij foto 15 nu op mijn zelfbeeld lijkt hahahahaha..... Niet omdat ik me verveel amar omdat ik persé deze blog ook nog wilde bekijken voordat ik naar de 2-meterbak zou whahahahahaha (wekkertje gaat vroeg hé)
    Ik heb weer enorm genoten van al deze mooie dieren.

    Lieve groetjes,
    Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful pictures of all the cute animals. Excellent Images.
    Best regards
    Susa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marco,

    Wat een heerlijke serie laat je weer zien Marco, mijn favorieten
    zijn de Mandril en de foto's van de Afrikaanse witte leeuw en de
    Klein Panda die zo heerlijk relax liggen te slapen, werkelijk enig
    om te zien. En de foto's van de Orang Oetan zijn natuurlijk UNIEK!!!

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a treat, Marco! Such an assortment of animals!! Love them all, but especially those big cats!
    Warm regards, Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bonjour Marco.
    Très jolie série avec des animaux qui sont vraiment charmants ! Le Mandril est magnifique.
    Les pandas sont de bons atouts touristiques, en France aussi.
    Bises et bon weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super pictures as always, but it looks like most of them were feeling a bit... uh... mellow. I think the baboon wanted to talk politics, but the lions knew better.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie keuze Marco. Vorig jaar ben ik er voor het laatst met twee kleinkinderen geweest, waarbij onze aandacht min of meer naar dezelfde dieren uitging als je hier laat zien. Fraaie beelden, waarbij vooral de reuzenpanda en de mandril eruit springen. Voor beide heb je wat geduld en geluk nodig. Jou zat het duidelijk mee. Opnieuw heb je ons weer fraaie beelden voorgeschoteld.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Extraordinary as always Marco, you can see your love for animals and your professionalism with the camera.
    Authentic wonders that make us enjoy them.
    Congratulations.
    regards

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende foto's Marco! Net als bij Helma is mijn eerdere reactie verdwenen, de ipad en blogger gaat niet goed samen.
    Ik had je verwezen naar safaripark longleat in engeland, als je op youtube zoekt naar longleat en monkeys begrijp je dat mijn auto gerepareerd moet worden en ik iets minder enthousiast ben over apen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful shoots of the Pandas!What a kind eyes they got!Also the lions and Madrills!Very special face!I like all of your shoots!Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marco.

    Schitterende foto's Marco van de diversen dieren.
    Zo leuk ook de Panda.
    Echt genieten is dit.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Suloiset kuvat Pahdakarhusta <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastische serie, Marco!
    Geweldig dat je een Panda zo mooi kon fotograferen. Spectaculair die Orang Oetan in de touwen.Die aanblik doet me wel iets. De andere foto's zijn ook erg mooi. De Mandril wil ik ook nog even noemen, wat hebben die toch schitterende koppen, erg fotogeniek. Je hebt je daar weer succesvol uitgeleefd!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Marco wat een heerlijke serie weer maar die acrobatische aap vind ik wel een heel byzonder mooi moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Marco,
    fijn dat de panda's zich aan jou wilden laten zien. Je openingsfoto is direct een heel mooie. Verder vind ik de actiefoto's van de orang oetans tussen de kabels erg leuk. Lijkt me ook fantastisch om dat zo boven je hoofd te zien.

    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Марко, фотозарисовки - супер! Особенно панда мне нравится, наверное, я ее себе напоминаю!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, dearest Marco!
    ♥ ♥ ♥ So many wonderful shots of pretty animals! I love them all!!
    ♥ ♥ ♥
    Big hugs and happy sunday,
    Traude
    https://rostrose.blogspot.com/2019/08/strand-picknick-monis-sommerfest-2019.html

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie fotos Marco. Was het druk bij de Pandas ? De zeehonden staan er ook goed op. Erg leuk die Orang Oetans in de touwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fiquei deliciada com os animais que fotografou tão bem…
    Uma boa semana.
    Um beijo.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Guapo el panda y con muchos colores la cara del mandril. Tierna la imagen de la madre y sus crías
    Buen miércoles Marco.
    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. These are great photographs Marco, you caught the animals so well.
    I enjoyed seeing them all.

    All the best Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marco.. Beautiful series of pictures.. All perfectly Photographed.. Well done.. Many thanks for your kind words.. Cheers

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ziewający lew - super!
    Wszystkie zdjęcia bardzo interesujące.
    Moc pozdrowień.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Marco,

    Na de nevelpanters alweer zo'n zeldzaamheid als de grote panda, wat is het toch een koddig beest. Geluk voor je dat er toch eentje even naar buiten kwam. Een mandril mannetje met die enorme kaken daar wil je geen ruzie mee krijgen, ik vind het steeds als ik in een direntuin kom heel indrukwekkende dieren. Ook je overige platen zijn weer super geslaagd.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wonderful series of animal shots Marco, love the sleepy lions 💙

    BeantwoordenVerwijderen
  29. The Pandas are my favourites :) In Australia only Adelaide Zoo has pandas and I was lucky to visit it a few years ago.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Marco,

    Goede keuze om juist die foto te kiezen als nieuwe kopfoto van je blog. Superplaat.
    Ook je foto's van de reuzenpanda zijn top. Mazzel dat je nog even terugging, want hoe vaak krijg je nou de kans om deze dieren in "hun biotoop" te fotograferen. Vast een zesde zintuig dat je waarschuwde om nog eens langs te gaan. Maar niet alleen de foto's van de reuzenpands mogen er wezen hoor. De rest is zeer zeker de moeite van het bekijken waard en zeker de foto van het wrattenzwijn. Een prachtig moment.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen