maandag 9 juli 2018

Safaripark Beekse Bergen


Vandaag wil ik weer een aantal foto's laten zien die ik gemaakt heb in Safaripark Beekse Bergen.
Allereerst opnames van een Rode Duiker. Dit is een klein en wat schuchter beestje. 
Zodra ze denken dat er gevaar dreigt duiken ze weg in de struiken. 
Verder heb ik foto's van een bijzonder rundersoort, namelijk de Zeboe.
Deze heeft onlangs ook een jong gekregen en daarom des te leuker om te fotograferen.

Rode Duiker





Vale Gier

Brandgans


Indische Gans

Blauwe Reiger

Grevy Zebra


Lippenbeer

Schotse Hooglander

Struisvogel


Hieronder foto's van een Zeboe met haar drinkende jong.

Zeboe met haar jong





Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer!!

24 opmerkingen:

  1. Lovely animals and birds. Have a nice week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Какой славный малыш на последних фотографиях, Марко! А еще очень люблю, когда Вы делаете портреты птиц - очень красиво!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marco,
    Mooie diverse serie van dieren!
    Ik vind die Rode duiker wel een heel gaaf beest, leuke naam ook!
    De zebra en de reiger zijn ook mijn favorieten, maar die Zeboe en jonkie stelen wat mij betreft de show!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marco
    wieder ein toller Post, schöne Fotos die du zeigst
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marco,

    Wow die struisvogel kop is werkelijk een super mooie foto,
    ook de Brandgans vind ik prachtige dieren.
    Een voltreffer kun je het wel noemen dat je de Zeboe met haar
    jong kon fotograferen, zo mooi deze beelden.
    Heerlijke serie weer om te bekijken allemaal.

    Wens je een fijne week toe.....

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marco,
    Wat een prachtige serie laat je weer zien.
    De Rode duiker is een mooi beest, ik heb het nog nooit gezien.
    Ook de Zeboe is ook prachtig leuk zo met het jong er bij.
    Ik heb weer genoten van je blog.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You are such a master of these animal shots. My favorite this time is the Scottish Highlander with the Veronica Lake hairdo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marco.

    Mooie dieren laat je zien.
    Een mooi dier de Rode Duiker.
    De Zeeboe met jong is echt super.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige serie Marco, wij gaan in augustus weer naar Blijdorp, altijd mooi en gezellig.
    Groet Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marco,
    Duikertjes heb ik in Afrika gezien. Ze zijn snel en schuw. Ik weet zo gauw niet of het gelukt is om ze te fotograferen. Jou is dat in ieder geval heel mooi gelukt. Een zeboe met kalf was een buitenkans, die je duidelijk met beide handen hebt aangegrepen.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bonita selección de imágenes mostrando la belleza de esos animales, estupenda serie, con mucha cálidas en las todas las fotografías.

    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. As suas fotografias continuam a encantar-me. Parece que os animais sabem que estão a ser fotografados e fazem pose…
    Um beijo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Always a pleasure and a learning experience, Marco. I did not know of the existence of the red Duikar.
    Wonderful post, as usual!
    Warm regards, Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Es apasionante visitar tu blog y disfrutar de la belleza y variedad de animales a traves de tus fotos.

    Un abrazo, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is en het blijft mooi om al die dieren te zien Marco.
    Prachtige foto's, mijn favoriet, de vale gier.
    Geweldig beest vind ik dat.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die met het kalfje. Die vind ik echt het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai Marco,

    Je hebt weer een mooie serie weten te maken. Foto's van zogende dieren doen het altijd goed, maar helemaal wanneer het een niet alledaagse soort is. Gave soort die Zeboe. De foto van de gier is wel een hele fraaie. Heerlijk om ze zo helemaal vrij te kunnen fotograferen.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een prachtige serie. De reiger staat er zo mooi op dat die eruit springt. Leuk die van moeder en kalfje zeboe!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's Marco. De rode duiker kende ik nog niet, een bijzonder dier.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een hele mooie serie Marco maar met dat Duikertje kreeg toch al een beetje herfst ik hoop dat het nog even weg blijft maar in dit land weet je he maar nooit he lieve groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marco!!! Absolutely stunning photography.. Cheers

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dear Marco,
    I'm in love with the zebu calf! But your other animal photos are wonderful too! The zebra on the second photo has an interesting, wild hairstyle ;-)
    Happy new week,
    Traude

    BeantwoordenVerwijderen